Najczęściej zadawane pytania

Nasze
Produkty

W jaki sposób mogę skontaktować się z działem Obsługi Klienta LunaFood?

Mogą Państwo skontaktować się z nami:

  • Telefonicznie: 609 404 474
  • Mailowo: kontakt@lunafood.pl
  • Poprzez formularz kontaktowy: kontakt
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Mogą Państwo złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej lub wypełnić formularz kontaktowy, jeśli zapytanie dotyczy zamówień detalicznych.

Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie?

Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Bez rejestracji zamówienie zostanie standardowo zrealizowane, zachęcamy jednak do założenia konta na stronie naszego sklepu. Wówczas mogą Państwo liczyć na dodatkowe udogodnienia: m.in. przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z programów lojalnościowych dla stałych klientów. Dane kontaktowe wystarczy wpisać tylko podczas rejestracji. Zakupy będą jeszcze szybsze i wygodniejsze.

Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

Nie, w naszym sklepie mogą Państwo zamówić dowolny produkt, bez względu na jego cenę.

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Przelew online, karty płatnicze (Visa, Mastercard) i BLIK

Więcej o formach płatności znajdą Państwo w regulaminie.

Czy otrzymam fakturę VAT na zrobione zakupy?

Tak, do każdego zamówienia wysyłamy fakturę na maila wskazanego podczas składania zamówienia.

Nie jestem pewny, czy wybrany przeze mnie towar będzie odpowiedni dla mojego pupila, jak mogę to sprawdzić?

Aby wybrać produkty jak najbardziej dopasowane do Państwa czworonoga proponujemy wyszukiwanie produktów poprzez intuicyjne filtry dostępne na naszej stronie.

Jeśli mają Państwo wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, zawsze służymy pomocą i profesjonalną obsługą.

Dostawy
Zwroty

Kiedy przysługuje mi bezpłatna dostawa?

Bezpłatną dostawę otrzymają Państwo przy zamówieniu na kwotę powyżej 300 złotych przy wyborze metody dostawy paczkomaty lub Kurier InPost w zależności od gabarytów paczki.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Odbiory osobiste są możliwe między godziną 8 rano, a 14, po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem tel. 609 404 474.  Zapraszamy do siedziby LunaFood, ul.Rubinowa 16, 55-200 Oława

Po jakim czasie kurier doręczy moje zamówienie?

W 99% przypadków paczka zostaje doręczona przez kuriera następnego dnia roboczego po wysyłce z naszego magazynu. Szczegółowe regulacje zamieszczone są w naszym regulaminie.

 

Jak mogę się dowiedzieć, gdzie znajduje się paczka z moim zamówieniem?

Po wysyłce zamówienia z naszego magazynu otrzymają Państwo informację mailową o wysyłce towaru wraz z numerem śledzenia paczki.

Co zrobić, jeśli moja paczka została uszkodzona w transporcie?

Jeśli doręczona przez kuriera paczka budzi Państwa wątpliwości – została doręczona w złym stanie czy z widocznymi uszkodzeniami bardzo prosimy o spisanie protokołu uszkodzeń z kurierem oraz przesłanie drogą mailową takiej informacji wraz ze zdjęciem protokołu.

Jak długo będzie rozpatrywana moja reklamacja?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie jak najkrótszym terminie, zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych. Zastrzegamy sobie jednak 14-dniowy termin rozpatrzenia reklamacji. Szczegółowe informacje znajdują się w naszym regulaminie.

Jak długo muszę czekać na zwrot należności za odesłany towar?

Po otrzymaniu zwróconego towaru przez nasz magazyn niezwłocznie (nie później niż w ciągu 14 dni) dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek bankowy.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Towar należy odesłać na adres naszego magazynu: Beata Urbańczyk ul.Rubinowa 16, 55-200 Oława. Szczegółowe informacje zawiera nasz regulamin.

Jak długo będę czekać na wysyłkę zamówienia?

Standardowo towar wysyłany jest w ciągu 24-48 h od dnia złożenia zamówienia, w przypadku płatności internetowej lub przelewu od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia skontaktujemy się z Państwem.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Aby sprawdzić na jakim etapie jest zamówienie, należy zalogować się na swoje konto, a następnie wybrać zakładkę „moje zamówienia”.

Zamówienia
hurtowe

Czy mogę zakupić towar do mojego sklepu?

Jesteśmy jedynym dystrybutorem produktów Napani na Polskę. W celu zakupu, prosimy o kontakt korzystając z formularza kontaktowego na samym dole strony internetowej wybierając,  jako temat wiadomości,  „zamówienie hurtowe”.